Sunday, December 2, 2012

air panas

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang ...

Saya tak berapa suka air panas. Air minuman panas. Saya akan memilih air kosong (plain water) dari air panas berperisa/gula. Tapi kalau air panas je ada, saya akan minum je air panas. Saya tak benci, cuma saya tak akan pilih air panas. Haha. Tapi bila winter, ia menjadi 'exception'. Saya akan buat air panas. But still, tak meminumnya. Saya akan memegang gelas yg berisi air panas. XD nikmat! suam2. Tambah2 rumah baru ini, heater memakai tenaga elektrik. Yang merupakan satu perkara yang sgt mahal di sini. Dan saya masih menahan diri dari membuka heater. Maka air panas itu sangat-sangat nikmat. andai air panas itu bertindak mcm pepejal, boleh dipeluk, maka ia akan menjadi bantal peluk kegemaran dikala kesejukan yg mencengkam.



No comments: