Tuesday, August 7, 2012

7 Ogos

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang ...

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Ya Allah, hambamu ini memanjatkan rasa kesyukuran, di dalam kedhaifan, atas segala nikmat yang diberi untuk diguna-pakai dan dipinjam.

Ya Allah, liku-liku hidup hambamu ini, tidak pernah sepi dari kecacatan. Maka atas nama-Mu, ya Latif, ya Rahman, ya Rahim.. aku memohon agar kau kasihanilah aku, ampunilah aku, dan masukkanlah aku ke dalam golongan yang beriman.

Ya Allah, hambamu ini memikul pelbagai amanah dan tanggungjawab. Engkaulah yang Maha Perkasa, Maha Agung, Maha Besar... bantulah hambamu ini, permudahkanlah segala urusan dan berikanlah kecemerlangan atas setiap pekerjaan yang hambamu ini lakukan.

Ya Allah,
Aku takut akan neraka-Mu, maka jauhkanlah aku daripadanya.
Aku gerun akan azab kubur dan padang mahsyar, maka permudahkanlah urusanku di sana.
Aku menginginkan kehidupan yang abadi, maka masukkanlah aku ke dalam syurgaMu dan izinkanlah aku menjadi dikalangan yang terpilih untuk melihat wajahMu.

Amin.


Mia singing:

miaw miaw miaw miaw miaw miaaaaw.. (nada sederhana)

miaw miaw miaw miaw miaw miaaaaw.. (nada tinggi)

miaw miaw miaw miaw miaw miaw miaaaaw.. (nada campur-campur)

miaw miaw miaw miaw miaw miaaaaaaaaw..

No comments: