Tuesday, July 17, 2012

Minta maaf ye..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang ...

Sempena Ramadhan yang makin menghampiri ni, saya sebagai insan dhaif, yg bercita-cita untuk menjadi penghuni syurga Allah dan mengharapkan redha Allah..., menyusun 10 jari memohon kemaafan kepada mereka yang tersinggung dengan apa-apa yang saya coretkan di blog ini. Jika pihak tuan/puan tidak berpuas hati dan inginkan saya meminta maaf dengan lebih personal, tinggalkan email/cara yang boleh saya hubungi pihak tuan/puan dengan lebih proper. (aih, masih gagal guna melayu baku. mau kena piat dgn ustaz hasrizal ni).

InsyaAllah, dari pihak saya, saya memaafkan segala kesalahan pihak tuan/puan yang jelas mahupun tersirat ke atas diri saya. Sebab? Kerana saya berpendapat dunia ini hanya pentas lakonan sahaja. I am a wayfarer, and I own nothing. My anger is when there is thing against His ways.


Allahu a'lam

No comments: