Wednesday, January 6, 2010

11.03 pm - 6 January 2010 - wahai mereka yg sebok!

salam wrbt

hidup saya sekarang ini cukup sebuk.
dan saya gembira untuk terus sebuk (selagi saya mampu hidup secara normal)
cuti yg padat, disusuli testsss menyambut pada minggu pembukaan, hujung minggu yang penuh dengan aktiviti 'kokurikulum' :D dan disambung dengan test 'besar' pada minggu yang berikutnya

*cool x?

suka untuk mengingatkan diri saya, di mana kehidupan manusia yang normal, kehidupan mereka yang sentiasa maju, mmg tidak akan lari daripada kesibukan masa. maka, jika anda ada amanah yg perlu dibuat, sila jangan gunakan alasan tiada masa, kerana ia sudah 'lopek'. selarikan, susun masa anda. jadilah orang yg berdisiplin. tapi harus ingat, kita hanya merancang, namun Allah jua yg menentukan

yop kwn2, mari sama-sama kita terus melangkah!

p/s: music ini antara sumber inspirasi sampingan saya untuk terus melangkah (dengar sambil goyang2 ape yg perlu)


No comments: