Saturday, November 28, 2009

Friday, November 27, 2009

takbir..takbir..dan takbir..!!

salam wrbt

alhamdulillah, dketemukan kita dgn eidul adha
alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah

di sini, tak semeriah seperti di negara Islam yg lain..
duduk rumah, tiada rumah 'terbuka'
kawan-kawan pi jalan..vienna dan german
duduk rumah pun best je..
why?
because ada internet :D
actuallty, wujud rasa bersyukur kerana raya kali ni terasa sangat 'mencintai' takbir raya. SGT MENCINTAI
sebelum ni, raye kt malaysia, mcm nak tanak je. ad masjid buat pun tak pegi.
masih berbaki 2 hari untuk layan takbir sepenuhnya :D
jgn sia-siakan kwn!!


ps: 3 top most takbir pling 'layan' :D






Monday, November 23, 2009

7.15 am; 24 Nov 2009 - lemah

saya sangat lemah
rasa mahu menangis

tetapi Raihan selalu berpesan dalam mp3 saya

'bad things is just a part of our life'
'senyum di waktu susah tanda ketabahan'
'ya Rasulullah, aku rindu padamu'
etc..

(post ini berakhir begini, kerana saya begitu 'lemah' untuk terus menulis)